V olomouckém výrobním závodě se zase specializují na výrobu motouzů z polypropylenu či z přírodních materiálů. Základní portfolio tvoří čtyři hlavní druhy motouzů určené na: kulaté, malé hranaté či velké hranaté balíky od standartních PP motouzů k prémiové řadě MASTER na těžké hranaté balíky o váze 350 až 750 kg. I zde je potřeba udržet si stabilní pozici na trhu. JUTA tak musí pružně reagovat na podněty od zákazníků.
Všechny se vyznačují vysokou odolností proti UV záření, jednotlivé typy se liší váhou motouzu, barvou, tloušťkou a pevností. Dále se vyrábí komerční motouzy, jako jsou jutová, polypropylenová a bavlněná klubka a Horti motouzy Phoenix určené speciálně pro pěstování rostlin ve sklenících. „Naše výrobky najdou uplatnění v různorodých odvětvích. Nejrozšířenější jsou v zemědělství, kde se naše motouzy používají do svinovacích lisů na balení sena, slámy nebo vojtěšky. Dále se užívají jako polotovary pro výrobu lan a kabelů, používají se také při balení, pěstování chmele nebo vázání v masném průmyslu. Aplikací je opravdu celá řada. A pak je tu samozřejmě tradiční komerční využití našich klasických klubíček, které dodáváme do všech možných obchodů. V každém papírnictví dnes najdeme klubíčko z Juty. Firma má svou výrobou v Olomouci dlouhou tradici,“ uvedl obchodní ředitel olomouckého závodu JUTA Ing. Richard Janalík. Výrobu zajišťují moderní linky na výrobu pásků a stáčecí stroje na výrobu motouzů, vše se neustále inovuje. V posledních letech se také hodně investovalo do koupě nových strojů, technologií, rekonstrukce a výstavby budov.
JUTA ke svým produktům nabízí i technickou podporu. Zajímavým počinem je mobilní aplikace – tzv. JUTACalculator. Tato aplikace, po zadání několika málo dat, je schopna uživateli doporučit jak vhodný typ síťoviny či motouzu, tak i jeho množství, které je potřeba objednat. Další mobilní aplikace JUTA HelpDesk nabízí technickou podporu spojenou se servisní a poradenskou pomocí. Servisní podpora vyjíždí v rámci testování nových produktů přímo v podmínkách během sklizně a testují na různých značkách. V případě problémů jsou tak schopni reagovat radou či reálnou pomocí a přispět k vyřešení i pokud to vyžaduje osobní návštěva u klienta. Zákazník a jeho spokojenost s našimi produkty znamená pro nás mnoho a zavazuje.
Společnost myslí i na dobré pracovní podmínky, reaguje na sociální jistoty a vzdělávání svých zaměstnanců. Nabízí různé benefity, neboť v posledních letech slibuje zemědělský program budoucnost jistotu pozice firmy na domácím i světovém trhu.
Výňatek převzat z článku na https://www.agroportal24h.cz/clanky/o-ceskou-sitovinu-a-spagaty-je-ve-svete-zajem-podivali-jsme-se-do-fabriky-firmy-juta